Interview Front Office

Van links naar rechts een deel van het team: Lizan, Truida, Edith, Yvonne, Marieke, Christel en Lotte

'Nieuwe Veste wordt de culturele verbinder van Breda'

Wanneer je Nieuwe Veste bezoekt zie je vaak als eerste één van onze frontoffice medewerkers. Christel vertelt hoe zij naar de Culturele Markthal kijken.

Wat is jullie functie binnen Nieuwe Veste en wat zijn de belangrijkste werkzaamheden?
Wij beantwoorden de telefoon en alle mails die binnen komen bij info@nieuweveste.nl. Daarnaast zorgen we ervoor dat onze klanten op de juiste manier geïnformeerd worden over alles wat er speelt in de Nieuwe Veste. Dat is zo breed dat het soms voor ons nog wel eens wat uitzoekwerk betreft.

Waar kijken jullie het meest naar uit als de Culturele Markthal straks voltooid is?
De nieuwe werkplek, enthousiaste mensen of de mensen enthousiast maken. Vooral nu tijdens de werkzaamheden wordt er soms wat gemopperd over onze beperktere dienstverlening. De uitdaging is dan om deze mensen positief te laten kijken naar de veranderingen en de toekomst van Nieuwe Veste. Het betreft dan vooral de taal, creativiteit, kunst, makersbase, muziek en bibliotheek.

Wat gaat volgens jullie de Culturele Markthal voor Breda betekenen?
Nieuwe Veste wordt de culturele verbinder van Breda. Wij willen er onder andere voor zorgen dat elke Bredanaar toegang heeft tot cultuur. Zij kunnen zich op deze manier creatief, maar ook persoonlijk, ontwikkelen in een bruisende, kleurrijke, informele en vooral ook sociale plek.

Op welke plek in de Culturele Markthal gaan we jou/jullie straks het meest terug vinden?
Met de headset op vlak bij de Klantadviseurs, eventueel ter ondersteuning van de collega’s.

Wanneer is voor jullie de Culturele Markthal geslaagd?
Wanneer de markthal in Breda en omgeving bekend staat als een ontmoetingsplek waar iedereen welkom is, waar volop bedrijvigheid en gezelligheid is met fijne horeca en enthousiaste mensen. Kortom, voor ieder wat wils!